Sezer Group

Rezervasyon iptal talebinizi gerçekleştirmeden önce lütfen alt bölümde yer alan iptal/iade koşullarını dikkatle okuyun.

Teyid numarası: E-Posta
GÖNDER

ONLİNE REZERVASYON VE/VEYA ÇAĞRI MERKEZİNDEN SATIN ALMA KURAL VE ŞARTLARI / ÖN BİLGİLENDİRME PROTOKOLÜ

1- TARAFLAR Bir taraf, Kızılağaç Mah. Merkez Sok. No.122 Manavgat, Antalya, Türkiye adresinde olan Ünal Akpınar İnşaat Sanayi Turizm Madencilik ve Tic. A.Ş. nin işlettiği Starlight Resort Hotel (Tel 0242 748 80 00 veya 0850 532 77 77) (e-posta : reservation@starlight.com.tr) (Bu sözleşmede OTEL diye anılacaktır.), diğer taraf ise aşağıda bilgileri yer alan gerçek ve/veya tüzel kişi/ler (Bu sözleşmede MÜŞETERİ diye anılacaktır.) dir.

2- KONU

2.1- İş bu sözleşmenin konusu; OTEL'in, MİSAFİRe www.starlight.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda satışını yaptığı ve/veya çağrı merkezinden bilgi vererek, aşağıda ve bu protokolün ayrılmaz bir parçası olan Rezervasyon Belgesi nitelikleri, satış fiyatı ve koşulları belirtilen Konaklama Satış hizmeti ile ilgili olarak 6502 Sayılı MİSAFİR’in Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince, tarafların karşılıklı hak ve yükümlülüklerini kapsamaktadır.

2.2- İşbu sözleşme uyarınca OTEL, MİSAFİRin talebi üzerine OTEL’de konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (Bu sözleşmede HİZMET olarak anılacak).

2.3- İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla birlikte MİSAFİR, otelde konaklama kuralları, rezervasyon kuralları ve tarifeleri hakkında bilgilendirildiğini teyit etmektedir.

2.4- İşbu sözleşme akdedildiği ve sözleşme bedelinin MİSAFİR tarafından tamamen ödendiği andan itibaren Otel MİSAFİRin talep ettiği hizmeti karşılayacağını beyan eden Rezervasyon (Voucher) Belgesini (Konaklayacak kişilerin Adı Soyadı, Doğum Tarihleri, Giriş ve Çıkış Tarihleri, Oda Tipleri bilgileri vb) Misafire gönderecektir.

3- REZERVASYON YAPILIŞ – DEĞİŞİKLİK VE İPTAL ŞEKLİ / ŞARTLARI

3-1- Hizmet-Konaklama rezervasyonu www.starlight.com.tr internet sayfasındaki rezervasyon formunun doldurulması yoluyla veya çağrı merkezini aramak sureti ile gerçekleştirilebilir.

3.2- Online Rezervasyon Kural ve Şartları sözleşmemiz zaman zaman güncellenmektedir. www.starlight.com.tr da bulunan hali en güncel hali ve geçerli olanıdır.

3.3- Yapılan rezervasyonlar MİSAFİR tarafından faks veya e-posta yolu ile iptal edilebilir.

3.4- MİSAFİR’in, rezervasyonunda değişiklik yapma talebini otele giriş tarihinden en geç 7 (yedi) gün önce otele iletmesi gerekmektedir.

3.5- İşbu sözleşme ile MİSAFİR, rezervasyonunu yaptıktan bir müddet sonra herhangi bir sebepten dolayı değişiklik yaptığı takdirde, söz konusu rezervasyon değişiklik talebinin teyit edildiği tarih sırasında uygulanan fiyatların esas alınarak rezervasyonun revize edileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

3.6- Çocuklar için indirim ebeveynleriyle aynı odada kalmaları halinde uygulanacaktır. Çocuk yaşı hesaplamasında otele giriş yaptığı tarih dikkate alınacaktır. Çocuğun yaşının rezervasyon kaydı sırasında yetkili şahıs tarafından talep edildiği kimlikte belirtilen yaştan farklı olduğu tespit edildiği halde rezervasyonda gereken değişiklikler yapılıp bundan doğacak ücret farkı MİSAFİR tarafından ayrıca ödenecektir.

3.7- Rezervasyon MİSAFİR tarafından kredi kartı ile garanti edilerek onaylandığında OTEL rezervasyon teyidini vermiş olacaktır.

3.8- Fiyata dahil olan ve olmayan hizmetler www.starlight.com.tr internet adresimizde yer almaktadır.

3.9- Rezervasyonun yapıldığı tarih ile OTEL’e giriş tarihi arasındaki sürenin 14 günden az olduğu rezervasyonlarda MİSAFİR Cayma Hakkını kullanmayacağını ve ödemiş olduğu konaklama bedelinin iadesini, işbu sözleşmede belirtilen mücbir sebepler haricinde ve sigorta yaptırmaması durumunda, talep etmeyeceğini kabul beyan ve taahhüt etmiştir.

3.10- Rezervasyonun yapıldığı tarih ile OTEL’e giriş tarihi arasındaki sürenin 14 günden fazla olması durumunda Rezervasyon tarihinden itibaren 14 gün içinde MİSAFİR cayma hakkını kullanabilir, rezervasyonunu iptal edebilir. Bu durumda ödenmiş olan konaklama bedeli iade edilir.

3.11- Misafir 100 TL karşılığında İptal Sigortası yaptırabilir. Sigorta yaptırılması durumunda giriş tarihine 1 gün kalana kadar rezervasyonun iptal edilmesi durumunda ödenmiş bedelin (Sigorta Bedeli hariç) tamamı geri iade edilir. Misafir Sigorta yaptırır ise, Sigortanın yapıldığına dair ibare rezervasyon belgesinin üzerine yazılacaktır.

3.12- Yukarıda belirtilen maddeler gereğince OTEL tarafından gerçekleştirilecek konaklama bedeli iadeleri yöntemi rezervasyon anında MİSAFİR tarafından yapılan ödeme yöntemine göre yapılacaktır. (Eğer MİSAFİR kredi kartı ile ödeme yaptıysa aynı kredi kartına, banka havalesi ile yaptıysa konaklayacak MİSAFİR tarafından yazılı ve imzalı olarak bildirilecek hesap ve IBAN numarasına havale edilecektir. Bu hesabın rezervasyonu yaptıran kişiye ait olması şarttır.)

3.13- Kredi kartlarına yapılan iadelerde ilgili banka prosedürleri geçerlidir.

3.14- EFT ve Havale işlemlerinden doğabilecek olan ek masraflardan otel sorumlu değildir.

3.15- MİSAFİR tarafından yaptırılan rezervasyon 3. Şahıslara devredilemez.

3.16- MİSAFİR rezervasyonundaki tarih haricindeki değişiklik taleplerini, alınan hizmetin başlangıç tarihinden en geç 7 gün öncesine kadar OTEL’ e bildirmek kaydı ile değerlendirmeye alınır. Değişiklik talepleri, OTEL’ in inisiyatifinde olduğundan, gerçekleşemeyen değişiklik taleplerinden dolayı OTEL’ e herhangi bir itirazda bulunulamaz veya OTEL sorumlu tutulamaz.

4- KONAKLAMA ŞEKLİ

4.1. Starlight Resort Hotel web sitesinde ilan edilmiş konsept de hizmet vermektedir. OTEL’ in taahhüt etmiş olduğu konsept dışındaki MİSAFİR harcamaları oda hesabına işlenir ve çıkıştan evvel tahsil edilir. OTEL giriş anında MİSAFİR kredi kartından ekstra harcamalar için depozito alır.

4.2. Giriş sırasında MİSAFİR’in yaşı ve kimliği kontrol edilecektir. MİSAFİR’in yanlış bilgi vermesinden doğacak bedeli MİSAFİR karşılayacaktır.

4.3. MİSAFİR, otele vardığı saat kaç olursa olsun, otele giriş günü en erken saat 14: 00’te odaya yerleşeceğini ve otelden çıkacağı saat kaç olursa olsun en geç saat 12:00’ de odadan çıkış yapacağını, odadan çıkış yaptıktan sonra kendisine verilecek ek hizmetin bedelini ödeyeceğini kabul edecektir.

4.4- Evcil hayvanlar otel tarafından kabul edilmemektedir.

4.5- MİSAFİR’in otele yerleştikten sonra Otelin sorumluluklarını yerine getirmemesi dışında bir sebepten dolayı hizmeti almaktan vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme geri iade edilmeyecektir.

5- ÖDEME ŞEKLİ ve FATURALANDIRMA

5.1. Kayıt anında rezervasyon bedelinin tamamının ödenmesi gerekmektedir. Hizmet bedeli Otele tam ve eksiksiz olarak ödenmediği takdirde rezervasyon geçerli değildir.

5.2. MİSAFİR, Online rezervasyon sistemi ve/veya Çağrı Merkezi üzerinden kendi kredi kartı bilgilerini sisteme girecektir. Ödemenin rezervasyonu yaptıran MİSAFİR dışında başka kişiye ait kredi kartı ile yapılmak istenmesi halinde kredi kartı sahibinin önceden OTEL’ e yazılı bilgi vermesi gerekmektedir. 5.3. Otel, kredi kartı bilgilerinin ve bilgilerin sunulduğu sistemin, bilgilerin herhangi durumda ve herhangi şekilde görünmesini veya kopyalanmasını engelleyen özel bir güvenlik sisteminin koruması altında olduğunu kabul eder. Otel, aynı zamanda, zarar verici programlar ve MİSAFİR’in bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program sistemleri ve MİSAFİR’in dikkatsizliği sebebiyle, bilgi ve belge ve sırların üçüncü şahıslar tarafından öğrenilmesi dolayısı ile meydana gelen zararı karşılamayacağını ve bundan hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacağını MİSAFİR kabul beyan ve taahhüt eder.

5.4- MİSAFİR, otele giriş sırasında otel yetkilisine; online rezervasyon kaydı yaparken ödeme için kullandığı kredi kartını yada bu kredi kartının ön kısmının fotokopisini ibraz edecektir. MİSAFİR’in, bu sorumlulukları yerine getirmemesinden meydana gelecek olan zararlardan / hasarlardan dolayı sorumluluk MİSAFİR’e ait olacaktır.

5.5- Fatura MİSAFİR’e hizmet aldıktan sonra otelden çıkışı esnasında verilecektir. MİSAFİR faturasını çıkış esnasında almaz ise MİSAFİR’in belirttiği adrese gönderilecektir. Eğer MİSAFİR, faturayı gönderecek adresi belirtmediyse fatura Misafir irtibat adresine gönderilecektir. MİSAFİR’in yanlış adres belirtmesi, alıcıyı belirtmemesi, veya alıcının belirtilen adreste bulunmaması durumunda faturanın Misafire ulaşmamasından Otel sorumlu tutulmaz

5.6- Fiyatlara KDV dahil olup, Otelin web sitesinde belirtilen kendine özgü konsepti, Konaklama belgesinde belirtilen süre dahilinde misafirin satın almış olduğu ODA TİPİ konaklamasını içermektedir.

5.7- MİSAFİR, bu protokolü ve Ek’lerini mail order, sanal pos, havale veya EFT ile alarak herhangi bir sebepten dolayı imzalayamamış olsa dahi, taraflar arasında geçerli olacak bu protokol ve Ek’lerinde belirtilen hizmeti, burada belirtilen şartlarda almayı taahhüt etmiştir.

5.8- MİSAFİR, bu protokol ve eklerinde adı geçen Otel hakkında her türlü bilgiyi Otel’e ait internet sitesinden ve/veya Otel satış temsilcisinden, aldıktan ve gerekli tüm incelemesini ve araştırmasını yaptıktan sonra, bu protokolü okuyarak kabul ettiğini taahhüt eder.

6- DİĞER HÜKÜMLER

6.1- İş bu sözleşmeye konu konaklama ile ilgili bilgiler, MİSAFİR tarafından OTEL’in internet sitesinden incelenmiş ve değerlendirilmiştir. Online rezervasyon yapılması halinde her aşamasında veya rezervasyon yapıldıktan sonra konaklama bilgileri MİSAFİR tarafından internet sayfasından yazdırılabilir. Konaklama bedeli ve ödeme şekli internet sitesi üzerinden rezervasyon tamamlanmadan MİSAFİR tarafından görülür ve MİSAFİR kendi isteğine bağlı olarak ödeme seçeneklerinden birini tercih eder. MİSAFİR kredi kart bilgilerini sisteme girerek ödemesini tamamlar. Online rezervasyon ve Çağrı Merkezinde kullanılan kredi kart bilgilerinin girileceği sistem uluslararası güvenlik yazılımınca korumalı durumda olup, herhangi bir şekilde bilgilerin görülmesi veya kopyalanması mümkün değildir. Ancak, MİSAFİR bilgisayarında bulunacak virüs vb. yazılımlar ile veya MİSAFİR’in ihmalinden kaynaklanan nedenlerle üçüncü kişiler tarafından ele geçirilecek şifreler ve bilgiler ile sistemden işlem yaptırılması ve bu yüzden MİSAFİR’in uğrayabileceği zararlardan OTEL sorumlu değildir. OTEL’in herhangi bir cezai şart veya tazminat ödeme yükümlülüğü bulunmadığını ve ayrıca bu nedenle OTEL’in uğrayabileceği zararları ödemeye MİSAFİR kabul beyan ve taahhüt etmiştir.

6.2- MİSAFİR’in, şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak OTEL Önbüro Müdürüne tebliğ etmesi iyi niyetli MİSAFİR’in özen borcudur. MİSAFİR’in, şikâyetçi olduğu halde almakta olduğu hizmeti bildirimde bulunmadan sonuna kadar kullanması, şikâyet konuları ile ilgili ikame hizmet ve bedel iadesi gibi tazminat haklarını ortadan kaldırır.

6.3- Mücbir sebepler; grev-lokavt, savaş hali, halk hareketi, doğal afet, sel, yangın ve öngörülemez teknik hususlar vb. haller mücbir sebep sayılır. Bu gibi nedenler ile konaklamanın başlamaması veya devamına engel teşkil eden hallerden dolayı OTEL, konaklamayı iptal edebilir. Bu gibi durumlarda MİSAFİR’in tazminat talep etme hakkı yoktur. Hizmetin verilemediği dönemdeki bedel MİSAFİR’e iade edilir. Ayrıca, MİSAFİR ve/veya birinci derece yakınlarının ölüm, hastalık, kaza, gibi durumlarda mücbir sebebi belgelemesi halinde kalınamayan süreye ait konaklama bedeli Otel tarafından iade edilir.

6.4- Sanatçılı olarak ilan edilerek satılan konaklamalarda otelin iradesi dışında (sanatçının hastalanması, ulusal yas ilan edilmesi, Türkiye’de vuku olabilecek terör ve/veya toplumsal olayların yaşanması durumunda matem havasının olması ve/veya Valilik, Emniyet Müdürlüğü ve/veya devlet otoritesinin talimatı ile konserin iptali vb.) oluşan durumlarda, OTEL sanatçı değişikliği ve/veya gösteriyi iptal etme hakkını saklı tutar. MİSAFİR bu ve benzeri durumlarda herhangi bir ücret ve tazminat adı altında bedel iadesi talep etmeyeceğini kabul beyan ve taahhüt eder.

6.5- Otel Rezervasyon (Voucher) Belgesi iş bu ön bilgilendirme, koşul ve şartları içeren protokolün eki ve ayrılmaz bir parçası olup, taraflar için bağlayıcıdır.

6.6- MİSAFİR’in, sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda MİSAFİR, yapmış olduğu ihlal sonucu OTEL’in uğrayabileceği her türlü zararı karşılamayı kabul ve taahhüt eder.

6.7- MİSAFİR’in başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; OTEL MİSAFİR adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde MİSAFİR’e herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.

6.8- MİSAFİR Mesafeli sözleşmeler yönetmeliği gereği işbu protokolün kabul edildiği tarihten itibaren 14 gün içinde Ekli Cayma Formunu doldurup OTEL’e göndererek “CAYMA HAKKINI” kullanabilir. Cayma Hakkının kullanımına ilişkin ispat yükümlülüğü MİSAFİR’e aittir.

6.9- OTEL’de yapılacak konaklama süresince OTEL’in ortak alanlarında Basın Yayın organlarınca ve/veya OTEL tarafından fotoğraf ve film çekimi yapılabilir, her türlü mecrada yayınlanabilir. MİSAFİR bu tür film ve fotoğraflarda yer almak istemiyorsa OTEL’e yazılı olarak bildirmelidir. MİSAFİR bu durumu bildirmediği hallerde herhangi bir ad altında telif hakkı-bedel-tazminat talep etmeyeceğini kabul beyan ve taahhüt eder.

6.10- MİSAFİR’den sözleşmenin kurulması aşamasında uzaktan iletişim aracının kullanım bedeli alınmayacaktır.

6.11- OTEL’nin sözleşmeye kısmen veya tamamen uymaması durumunda ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri uygulanır.

6.12- Web sayfasında değişiklik yapma hakkı; OTEL internet sitesi ve site uzantısında mevcut her tür hizmet, ürün, siteyi kullanma koşulları ile sitede sunulan bilgileri önceden bir ihtara gerek olmaksızın değiştirme, siteyi yeniden organize etme, yayını durdurma hakkını saklı tutar. Değişiklikler sitede yayım anında yürürlüğe girer. Sitenin kullanımı ya da siteye giriş ile bu değişiklikler de kabul edilmiş sayılır. Bu koşullar link verilen diğer web sayfaları için de geçerlidir. OTEL, sözleşmenin ihlali, haksız fiil, ihmal veya diğer sebepler neticesinde; işlemin kesintiye uğraması, hata, ihmal, kesinti, silinme, kayıp, işlemin veya iletişimin gecikmesi, bilgisayar virüsü, iletişim hatası, hırsızlık, imha veya izinsiz olarak kayıtlara girilmesi, değiştirilmesi veya kullanılması hususunda herhangi bir sorumluluk kabul etmez.

6.13- MİSAFİR web sitesi üzerinden veya çağrı merkezi üzerinden konaklayacak kişi/kişiler ile ilgili vermiş olduğu bilgilerin doğruluğundan tamamen sorumludur. Yanlış verilen bilgilerden kaynaklı maliyetler ve problemlerden MİSAFİR bizzat sorumludur. Bu problemler ve maliyetlerden OTEL hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

6.14- Bilgisayar yazılım-program gibi teknik hata, yanlış fiyat gösterimi ve sorunlardan kaynaklı hatalı rezervasyonları OTEL tek taraflı olarak iptal etme hakkına sahiptir.

6.15- MİSAFİR’e ait bilgilerin gizliliği OTEL internet adresi ile başlayan tüm uzantılarda geçerlidir. MİSAFİR’e ait kişisel bilgiler kesinlikle üçüncü kişiler ile paylaşılmamaktadır. Kredi kartı ile satın almak istediğiniz ürünün ödemesi sistemimizde mevcut anlaşmalı bankalar tarafından sağlanan sanal pos ile yapılacaktır. OTEL ile sizin işlemciniz arasında akan dataları gizli ve özel tutmak için şifreleyen Secure Sockets Layer (SSL) teknolojisi kullanılmaktadır. Bu teknoloji, internet üzerinden kredi kartı bilgilerinizi girmenizi daha da güvenli kılar. Kişisel bilgileriniz OTEL database’inde saklanmakta fakat kredi kartı bilgileriniz güvenlik nedeniyle sistem ve kayıtlarında tutulmamaktadır. MİSAFİR bu anlaşma ile kişisel bilgilerinin saklandığını ve paylaşılmayacağını bildiğini taahhüt eder.

6.16- MİSAFİR, Hukuk Muhakemeleri Kanununun 193’ncü maddesi çerçevesinde, bu protokolden doğacak uyuşmazlıklarda OTEL defter ve mikrofilm, mikrofiş, ses, teyp bantları, bilgi işlem ve bilgisayar vb. kayıtlarının H.M.K. madde 199 kapsamında belge olarak değerlendirilerek geçerli delil olacağını kabul eder. MİSAFİR, Otel’in basiretli tacir olması sıfatıyla Otel defterlerinin usulüne uygun tutulduğunu ve Otel kayıtlarının gerçeği yansıttığını karine olarak kabul eder.

7- YETKİLİ MAHKEME

7.1- İş bu konaklama sözleşmesinin uygulanmasından doğan ihtilafların çözümünde; öncelikle iş bu sözleşme hükümleri ile 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Yönetmelik hükümleri uygulanacak olup, taraflar, yasal sınırlar içinde Tüketici Mahkemelerine ve/veya Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurabilirler. Uyuşmazlıkların çözümünde Yetkili mahkeme; Ankara Mahkeme ve icra daireleridir.


Tüketici, sözleşme konusu hizmetin nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, ifaya ilişkin bilgiler ile ön bilgilendirmede, internet sitesindeki tanıtım sayfasında ve kayıt (rezervasyon) belgesinde yazılı olan tüm hususlarda bilgilerin bir nüshasını elektronik ortamda aldığını, okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul ve beyan eder.



Starlight Resort Hotel Sözleşme
Kapat

Gizililk Politikası

https://reservation.starlight.com.tr'de kullanıcıya ait bilgilerin emniyeti için her türlü önlem alınmıştır. Kullanıcı web sitesi aracılığıyla kredi kartı bilgisi verirken bu bilgi 128 bit SSL teknolojisi ile şifrelenir. Global Sign sertifikası kullanılmaktadır.

Bu gizlilik politikası https://reservation.starlight.com.tr URL adresinde ve bu URL'nin alt bölümlerinden özellikle rezervasyon sayfası için geçerlidir. Site ziyaretçisi https://reservation.starlight.com.tr sitesinin rezervasyon sayfalarında, kredi kartı ile ödeme yapacak ise kredi kartı bilgilerini (Kart Hamilinin Adı, Soyadı, Kart No, Son Kullanma Tarihi, CCV Numarası) girmelidir. ,Bu bilgiler kredi kartının anlaşmalı bankaca onaylanarak, ödemenin yapılması için kullanılacaktır. Bu bilgilerin hiçbiri işlem sırasında kaydedilmeyecektir. reservation.starlight.com.tr, kullanıcıların bildirmiş olduğu iletişim bilgileri, kişisel bilgiler, kredi kartı numarası ve diğer bilgileri, ilgili kullanıcının/müşterinin onayı olmadan, kesinlikle başka yerde yayınlanamaz veya herhangi bir amaçla kullanılamaz. Otel adli makamlar tarafından resmi bir istek olmadığı sürece, kullanıcılarına/müşterilerine ait hiçbir bilgiyi 3. şahıslara vermeyeceğini taahhüt eder. Sitenin bulunduğu teknik ortamlar çeşitli teknolojik yazılımlarla korunmakla birlikte site güvenliği internet ve bilgisayar güvenliğiyle sınırlıdır.

Kapat
İptal koşulları

1.0- Rezervasyonun yapıldığı tarih ile OTEL’e giriş tarihi arasındaki sürenin 14 günden az olduğu rezervasyonlarda MİSAFİR Cayma Hakkını kullanmayacağını ve ödemiş olduğu konaklama bedelinin iadesini, işbu sözleşmede belirtilen mücbir sebepler haricinde ve sigorta yaptırmaması durumunda, talep etmeyeceğini kabul beyan ve taahhüt etmiştir.

1.1- Rezervasyonun yapıldığı tarih ile OTEL’e giriş tarihi arasındaki sürenin 14 günden fazla olması durumunda Rezervasyon tarihinden itibaren 14 gün içinde MİSAFİR cayma hakkını kullanabilir, rezervasyonunu iptal edebilir. Bu durumda ödenmiş olan konaklama bedeli iade edilir.

1.2- Misafir 100 TL karşılığında İptal Sigortası yaptırabilir. Sigorta yaptırılması durumunda giriş tarihine 1 gün kalana kadar rezervasyonun iptal edilmesi durumunda ödenmiş bedelin (Sigorta Bedeli hariç) tamamı geri iade edilir. Misafir Sigorta yaptırır ise, Sigortanın yapıldığına dair ibare rezervasyon belgesinin üzerine yazılacaktır.

1.3- Yukarıda belirtilen maddeler gereğince OTEL tarafından gerçekleştirilecek konaklama bedeli iadeleri yöntemi rezervasyon anında MİSAFİR tarafından yapılan ödeme yöntemine göre yapılacaktır. (Eğer MİSAFİR kredi kartı ile ödeme yaptıysa aynı kredi kartına, banka havalesi ile yaptıysa konaklayacak MİSAFİR tarafından yazılı ve imzalı olarak bildirilecek hesap ve IBAN numarasına havale edilecektir. Bu hesabın rezervasyonu yaptıran kişiye ait olması şarttır.)

1.4- Kredi kartlarına yapılan iadelerde ilgili banka prosedürleri geçerlidir.
Kapat